joi, 20 august 2009

nu mai vreau lumea asta de cacat :(

ce planeta frumoasa avem, nu? :) ce frumoase sunt apusurile colorate in galben, portocaliu, roz si rosu :X rasaritul verde-albastrui :X pasarile, muntii, apele :X ...gunoaiele :-& da...traim intr-o lume plina de cacat si de deseuri care pe langa ca polueaza planeta si omoram cu ele foarte multe specii de animale si plante, mai si miros si nu arata nici bine :| ar trebui sa luam atitudine si sa nu aruncam tot ce nu ne mai foloseste pe jos. intr-o zi ma gandeam "de ce sa arunc punga de chipsuri in cosul de gunoi care este la 5 metrii de mine cand o pot arunca in iarba din parc, la doar 10 cm de mine, nu? oricum si altii arunca gunoaiele si resturile unde apuca" dupa care un gand muuuult mai logic si frumos mi-a trosnit neuronul "daca altii fura, bat, ucid, violeaza, s.a.m.d., pe cei din jurul lor, hai sa fac si eu, nu? ca asa fac si altii" eh...acest gand m-a pus putin pe...ganduri :) asa ca mi-am spus NU!!! si mi-am ridicat curu' si mi l-am dus pana la cos unde am aruncat punga aceea de plastic care se dezintegreaza in cativa ani, iar dupa acest gest, m-am simtit mult mai bine :D asa ca daca fiecare s-ar chinui sa se miste pana la cel mai apropiat cosulet de gunoi am face bine in primul rand noua (ca oricum suntem egoisti) si mai apoi intregii planete...app...ce ne facem cu emisiile de gaze si cu petele de petrol de pe fundul oceanelor? stiti ce? in cativa ani nu o sa mai avem combustibili fosili, si sper la energia eoliana si solara. am vazut un documentar pe D. Science despre panourile solare...un panou solar produce intr-o zi mult mai multa energie electrica decat ar fi nevoie la o casa cu nu mai stiu cate tv-uri, pc-uri, frigidere si alte electrocasnice...voi credeti ca un panou solar pe casa si o turbina eoliana in gradina casei v-ar ocupa asa mult spatiu? sau la bloc...pe mine sincer, sa stiu ca pe bloc sunt panouri nu m-ar deranja :| nu stiu daca voi ati avea ceva impotriva...oricum, daca vom mai continua asa nu o sa murim de "sfarsitul lumii" ci vom muri de prosti ce suntem, inculti si dominati de efectul de turma (daca vecina nu are, nu am nici eu) lume! acea electricitate e gratuita! platiti cateva sute de lei sau euro la acizitionare acelui panou/acelei turbine dar aveti energie electrica pe viata, gratuit! i-a stoarceti-va neuronu' si vedeti cum e mai bine...inca ceva, cu electicitate nu mai trebuie sa platiti imensele si grosolanele facturi pentru gaz...gatiti folosind electricitatea gratuita de pe acoperis sau din gradina :) ce parere aveti? si daca aveti aceeasi parere ca si mine postati-o pe blog-urile voastre (poate am sa fac si o leapsa cu asta ;) )

3 comentarii:

xxmusikxxkod spunea...

mai dureaza pana toate aceste lucruri vor fi posibile in Romania..:( asta ii aiurea,dar ce sa faci,chiar si un om poate face o schimbare,deci sa fim pozitivi:)

Dodo spunea...

da...si sa incercam sa ajutam, si sa protejam ceea ce e in jurul nostru :D

Dodo spunea...

din pacate oamenii nu vor asa ceva...asa ca eu singur, nu pot face nimic :(