luni, 17 august 2009

jurnalul militar al femeilor

ziceam ca postez mai tarziu acest jurnal...eh priviti mai jos, cititi si radeti :))

“noi femeile toate,

vom lupta doar dezbracate,

vom lupta cu cracii goi, contra unui nou razboi.

si vom cere neaparat,

cerere de la sindicat,

pentru cei cu p*la mare,

sa nu-i ia la-ncorporare,

ca-n razboaiele trecute,

am ramas cam nef*tute.

vom lupta fara chiloti,

sa ne vada p*zda toti,

iar cand prindem inamicu’

o sa-i aratam l*ndicu’

si-om striga cu voce tare:

vrem soldati cu p*la mare!!! URA!!!”

:)) cum vi s-a parut? lasa-ti comment-uri daca mai stiti cate ceva ;) eu am sa lipsesc ceva timp de pe blog ca merg la bunici unde am internet si un laptop doar ca nu am timp din cauza prietenilor sa scriu :) asa ca ne mai auzim...adica vedem :P

2 comentarii:

xxmusikxxkod spunea...

/:) ii creepy:))se pare ca acum tu o sa fii cel plecat:))have fun!!!

Dodo spunea...

:)) dap...merci :)