luni, 24 august 2009

leapsa 1

hey! prima leapsa pe acest blog :D imi este pasata de domnita xXmusikXxkod care dupa cum am citit imi cere sa scriu momente petrecute o singura data...so...:

  1. prima data cand am ascultat muzica rock (erau Tokio Hotel dupa care a aparut in viata mea si Marilyn Manson)
  2. prima data cand am stat treaz fara sa fac nimic, o noapte intreaga
  3. prima zi de gradinita, scoala, liceu
  4. primul sarut cu un baiat :))
  5. prima data cand am condus un automobil :D :X
  6. prima data cand mi-am spart ecranul telefonului (cred ca Nokia a fost acel telefon...sau SonyEricsson? nu mai stiu)
  7. primul meu blog (am uitat link-ul catre el)
  8. primul Hi5 :-|
  9. primul meu PC
leapsa merge mai departe catre Mei si Madalinaaa!!! ce link ai la blog? :))

5 comentarii:

CarmenPunkGirl spunea...

si eu am facut leapsa asta :D

mei spunea...

am facut leapsa deja :P

Dodo spunea...

@carmen punk girl: cred ca esti din bloggroll-ul lui xxmusikxxkod ;)

@mei: am vazut numai dupa ce ti-am pasat-o :)

Superstar- spunea...

salut daca vrei sa iti muti blogul pe .info gratuit contacteaza-ma la id-ul kay.superstar mai multe informatii gasesti aici http://www.kaypunkt.ro/domenii-info-gratuite-plus-hosting-si-el-gratuit-pentru-bloggeri/

Dodo spunea...

merci Superstar